کود شوک ۱۰ ایکس چیست؟

کود شوک ۱۰ ایکس چیست؟ از قوی‌ترین و موثرترین کودهای کامل حال حاضر دنیا کود کامل ۱۰ ایکس شوک است. گیاهان در تمامی دوران زندگی خود به عناصر متفاوتی برای رشد احتیاج دارند. اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت و با ماندگاری بالا داشته باشید باید نیازهای غذایی گیاه را برطرف کنید.

 

 کود شوک 10x چیست

 

کود شوک ۱۰ ایکس چیست؟

کود شوک ۱۰ ایکس چیست؟: این کود تقویتی موثر و با کیفیت بوده و غلظت بالای آن موجب متمایز شدن این کود نسبت به سایر کودها خواهد شد‌‌ کود مایع شوک ۱۰x می‌تواند میزان برداشت محصول را تا چندین برابر افزایش داده، هزینه‌های تولید را کم کرده و کیفیت محصول را نیز بالا برد. این این کود می‌توانید برای تمامی گیاهان زینتی،  درختان، گیاهان گلخانه‌ای و گیاه زراعی استفاده نمایید. کود ۱۰x شوک کامل در بسته‌بندی‌های ۱لیتری، ۵ لیتری و ۲۰ لیتری تهیه کنید.

 

شوک 10x

 

قویترین کود مایع چیست؟

کود شوک ۱۰ ایکس چیست؟:همانطور که می‌دانید به دلیل استفاده از کودهای شیمیایی بی‌کیفیت در گذشته و کشاورزی غیر اصولی، اکثر خاک‌های کشاورزی کیفیت لازم و حاصل خیزی خود را از دست دادند‌ در نتیجه برای جبران خسارت باید از کود کامل تقویتی استفاده کنید که دارای ویژگی‌هایی باشد که بتواند دوباره این خاک مرده را احیا کند. از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند تمامی این موارد را به خاک تزریق کند کود ده ایکس شوک مایع است.

کود شوک ۱۰ ایکس چیست؟: این کود آمریکایی می‌تواند با ترکیبات عالی خود تمامی موارد بالا را به گیاه تزریق کرده و مقاومت گیاه را در برابر بیماری‌ها و آفات نیز بیشتر کند. این کود ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به تمامی آنها اشاره خواهیم کرد.

 

 

 

خرید کود شوک 10x
شوق کشاورزان برای خرید کود شوک ۱۰x

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *