IMG 20231116 030350 363

کود فول مکس بمب


انقلاب جدیدی در صنعت کشاورزی به واسطه عرضه کود فول مکس بمب به بازار ایران اتفاق خواهد افتاد.

مجموعه کود های بمب بهترین و با کیفیت ترین کود های کشاورزی را در دنیا با بهترین کیفیت و قیمت برای شما کشاورزان عزیز فراهم کرده است تا تجربه ای از کیفیت بی نظیر و تاثیر و عملکرد عالی را تجربه کنید

 

 

کود فول مکس بمب

کود کامل فول مکس بهترین محصول مجموعه کودهای بمب است که یک کود کامل با فرولی حساب شده و درصد دقیق از هریک از مواد مورد نیاز گیاه است که تمام نیاز های گیاهان را در هر یک از مراحل رشد به بهترین شکل ممکن تامین می کند.

داشتن تمام عناصر مورد نیاز گیاهان. چه عناصر ماکرو و چه عناصر میکرو در کنار مواد آلی مانند هیومیک اسید و آمینو اسید و عصاره چلبک دریایی گود فول مکس بمب را بهترین گزینه برای تغذیه تمام محصولات کشاورزی ساخته است.

ترکیبات این کود شامل:

۵% نیتروژن

۲۰% فسفر

۲۰% پتاسیم

۱۰% اسید فولیک

۱۰% هیومیک اسید

۱۰% آهن

۵% آمینواسید

۱۰% عصاره جلبک دریایی

۵% کلسیم

است.

 

کود فول مکس بمب

 

مزایای استفاده از این کود را می توان با موارد زیر شرح داد:

مواد اولیه ساخت این کود از مواد طبیعی تهیه شده است. در نتیجه هیچ آسیبی به گیاهان نخواهد رساند و یک محصول کاملا سالم به دست می آید.

با توجه به طبیعی بود مواد اولیه یک کود کاملا ارگانیک است که در تمام اشکال کشاورزی خصوصا کشاورزی ارگانیک قابلیت استفاده را دارد.

این محصول با استفاده از فرایند های نانو تکنولوژی ساخته شده و یک نانو کود ارگانیک فوق العاده قدرتمند است که به سریع ترین و بیشترین شکل ممکن توسط تمام بخش های گیاه از ریشه تا ساقه و برگ جذب می شود.

قابلیت استفاده از روش آبیاری و همین طور محلول پاشی از دیگر مزایای نانو کود فول مکس بمب است.چرا که از تمام بخش های گیاه چه برگ و ساقه و تنه و چه ریشه قابل جذب است.

تاثیر و عملکرد و جذب فوق العاده سریع کود فول مکس بمب در گیاهان از دیگز مزایای این کود جدید است.

افزایش کیفیت و کمیت محصولات و تناژ برداشت در تمام محصولات باغی و زراعی ورژگی دیگر کود فول مکس بمب است.

این کود با داشتن ترکیبات و مواد اولیه درجه یک و همین طور درصد ترکیبات منحصر به فرد هر عنصر قابلیت استفاده در تمام طول فصل و مراحل رشد گیاهان را دارد و می توان از ابتدای فصل تا انتهای آن با اهداف مختلفی از آن استفاده کرد.

برای استفاده از این کود در هر یک از اهداف مورد نظر متناسب با زمان در طول فصل کشاورزی فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا میزان و درصد ترکیب این محصول و روش استفاده از آن را در مقاطع مختلف به دست آورید.

جهت تماس با ما با شماره های:

۰۹۱۲۰۹۶۳۹۷۸

۰۹۳۸۰۳۲۶۷۸۲

تماس بگیرید.

کود فول مکس بمب

 

کود فول مکس بمب با داشتن ترکیب متعادل از تمام عناصر و مواد مورد نیاز گیاه منجر به افزایش تناژ برداشت و کیفیت محصولات کشاورزی حواهد شد.

فول مکس بمب به دلیل داشتن تنوع بالا از عناصر و دصد های مناسب قابل استفاده در تمام طول فصل کشاورزی است استفاده به عنوان فروت ستدر ابتدای و انتهای فصر و همین طور محرک رشد برای افزایش کیفیت محصول از دیگر مزایای آن است.

با استفاده از کود فول مکس بمب شما یک کود کامل در اختیار دارید که تمام نیاز های گیاه و محصول را بر طرف میکند و می توانید از آن به جای تعداد زیادی از کودهای دیگر استفاده نمایید و به این وسیله بسیاری از هزینه های مربوط به خرید کود های مختلف نیز برای کشاورزان کم شده و سود بیشتری نسیب کشاورزان زحمت کش خواهد شد.

۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *